Skip to content

Pravila povrata i reklamacija

Kupac ima pravo na povrat robe u sljedećim slučajevima: ako se isporučila roba koja nije naručena. Ako je isporučena roba koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu. U bilo kojem slučaju kontaktirajte nas na info@bts.hr

Obavijest o načinu podnošenja prigovora potrošača

Sukladno čl. 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. –isp., 79/09. i 89/09. – isp.) obavještavamo potrošače da prigovor na proizvode ili usluge mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu: «Born To Shop», obrt za trgovinu Jakšić, Osječka 24 ili na e-mail adresu: borntoshop.webshop@gmail.com

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Molimo navedite: Ime i prezime te adresu za dostavu odgovora.

Pregled

Naša politika povrata novca i povrata vrijedi 30 dana. Ako je prošlo 30 dana od vaše kupnje, ne možemo vam ponuditi puni povrat ili zamjenu. Da biste ispunili uvjete za povrat, vaš artikl mora biti nekorišten i u istom stanju u kojem ste ga primili. Također mora biti u originalnom pakiranju.

Nekoliko vrsta robe je izuzeto od povrata. Kvarljiva roba poput hrane, cvijeća, novina ili časopisa ne može se vratiti. Također ne prihvaćamo proizvode koji su intimna ili higijenska roba, opasne materijale ili zapaljive tekućine ili plinove.

Dodatni nepovratni artikli:

  • Darovne kartice
  • Softverski proizvodi koji se mogu preuzeti
  • Neki predmeti za zdravlje i osobnu njegu

Za dovršetak povrata potreban nam je račun ili dokaz o kupnji.

Molimo nemojte svoju kupljenu robu vraćati proizvođaču.

Postoje određene situacije u kojima se odobravaju samo djelomični povrati:

  • Knjiga sa vidljivim tragovima korištenja
  • CD, DVD, VHS vrpca, softver, video igra, kaseta ili vinilna ploča koja je otvorena.
  • Svaki predmet koji nije u izvornom stanju, oštećen je ili mu nedostaju dijelovi iz razloga koji nisu posljedica naše pogreške.
  • Svaki artikl koji se vrati više od 30 dana nakon isporuke

Povrat novca

Nakon što primimo i pregledamo vaš povrat, poslat ćemo vam e-poruku da vas obavijestimo da smo primili vaš vraćeni artikl. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju povrata novca.

Ako ste odobreni, tada će vaš povrat biti obrađen, a kredit će se automatski primijeniti na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja, unutar određenog broja dana.

Zakašnjeli ili nedostajući povrati

Ako još niste primili povrat novca, prvo ponovno provjerite svoj bankovni račun.

Zatim kontaktirajte tvrtku koja vam je izdala kreditnu karticu, može proći neko vrijeme prije nego što povrat bude službeno objavljen.

Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji neko vrijeme obrade prije nego što se povrat objavi.

Ako ste učinili sve ovo, a još uvijek niste primili povrat novca, kontaktirajte nas na {email address}.

Prodajni predmeti

Povrat se može izvršiti samo za artikle po redovnoj cijeni. Artikli na rasprodaji ne mogu se vratiti.

Reklamacije

Stavke mijenjamo samo ako su neispravne ili oštećene. Ako ga trebate zamijeniti za isti artikl, pošaljite nam e-poruku na {email address} i pošaljite svoj artikl na: Born to shop, obrt za trgovinu Osječka 24, HR-34308 Jakšić.

Pokloni

Ako je artikl bio označen kao dar kada je kupljen i poslan izravno vama, primit ćete poklon kredit u vrijednosti povrata. Nakon što primite vraćeni artikl, poklon bon će vam biti poslan poštom.

Ako artikal nije bio označen kao dar kada je kupljen ili je darivatelj sam sebi poslao narudžbu da vam je preda kasnije, poslat ćemo povrat novca darivatelju i on će saznati za vaš povrat.

Dostava povrata

Da biste vratili svoj proizvod, trebate ga poslati poštom na: {fizička adresa}.

Vi ćete biti odgovorni za plaćanje vlastitih troškova dostave za vraćanje vašeg artikla. Troškovi dostave su nepovratni. Ako primite povrat, trošak povratne dostave bit će odbijen od vašeg povrata.

Ovisno o tome gdje živite, vrijeme koje može biti potrebno da vaš zamijenjeni proizvod stigne do vas može varirati.

Ako vraćate skuplje artikle, razmislite o korištenju usluge dostave koja se može pratiti ili o kupnji osiguranja dostave. Ne jamčimo da ćemo primiti vaš vraćeni artikl.

Trebate pomoć?

Kontaktirajte nas na info@bts.hr za pitanja u vezi s povratima novca i povratima.